بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صحت گفته های رحمتی در خصوص ارتباط کروش با نکونام یا نمایش باشگاه استقلال!؟

 

http://esesclub.com/public/album_photo/30/cc/cb64_fa34.jpeg?c=4e87

 

میگویند نکونام قصد دارد با گرفتن رضایت نامه خود چند روزی استراحت کرده و سپس با شروع تمرینات تیم ملی به اردوی که کروش در نظر گرفته پیوسته و خود را فارغ از دغدغه های جاری دیگر بازیکنان بابت بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا  آماده بازیهای جام جهانی کند.
با اینکه این ادعاها کمی بدور از ذهن و منطق فوتبالدوستان می باشد،اما باید به این نکته توجه کنیم که چرا نکونام تا یک مشکل کوچک و جزیی برایش پیش می آید به فدراسیون فوتبال رفته و برای رفع مشکلات وی معمولا رئیس فدراسیون فوتبال شخصا ورود پیدا میکند!؟
آیا اگر ادعاهای مطرح شده کذب بوده می توانیم بگوییم که نکونام بخاطر عدم دریافت مطالباتش که قرار بوده از طریق سازمان لیگ از محل درآمدهای باشگاه پرداخت شود به فدراسیون فوتبال رفته است!
آیا صحبتهای اخیر نکونام و علی فتح الله زاده بیشتر جنبه نمایشی داشته و با مطرح کردن شایعه جدایی کاپیتان تیم ملی از استقلال مدیران باشگاه می خواستند با ناراحت کردن هواداران  بر فدراسیون فوتبال فشاری وارد کرده تا از این طریق بخشی از مطالبات وی را وصول کرده باشند!
آیا امیر قلعه نویی هم در اجرای این نمایش نقشی داشته است؟
آیا واقعا نکونام تحت تاثیر صحبتهای کروش مبنی بر شرکت در اردوهای تیم ملی و خارج شدن از تمرینات باشگاهی قصد جدایی از استقلال را دارد!؟
آیا تمام این صحبتها صحت داشته و نکونام بخاطر عقب افتادن مطالباتش قصد داشته از استقلال جدا بشود،ولی چون در رودربایستی با هواداران استقلال قرار گرفته مجبور شده برای جدایی احتمالیش بهانه ای مثل صدور رضایت نامه ش در عرض نیم ساعت را به خورد استقلالی ها بدهد!؟
خلاصه اینکه نمی دانیم چرا با اتفاقاتی که در طی چند وقت اخیر افتاده بیشتر از پیش به صحت ادعاهای سید مهدی رحمتی در خصوص کروش و نکونام  پی می بریم و در این وسط بخاطر مطرح شدن جدای نکونام از سوی این بازیکن بنا بر هر دلیل منطقی و غیر منطقی از جواد دلخور شده و به استقلالی بودنش شک میکنیم!
استقلالی اگر هستی باید برای پیراهن تیمت جان بدهی،همانطور که در طی همین چند سال اخیرمیلاد خبازی ،غلامرضا ساجدی،احمد مظاهری یگانه و داده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 10 / 1392برچسب:استقلال,سازمان لیگ,جواد نکونام,هواداران,سرمربی تیم ملی ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com